Učebnice

30.11.2012

Metodika vedení třídnických hodin

Zveřejnil: JUDr. Michaela Štefunková PhD. | Poslední úprava: 30.11.2012

Práci třídního učitele v tématech primární prevence vnímáme jako důležitý a základní článek pro předcházení a prvotní řešení rizikových projevů v chování žáků. Proto jsme rádi, že se Vám do rukou dostává Metodika vedení třídnických hodin ve vztahu k primárně preventivním aktivitám v práci třídního učitele.

Citace

Skácelová, L. (2012). Metodika vedení třídnických hodin. Praha: Univerzita Karlova v Praze & Togga.

Klíčová slova

primární prevence, třídnické hodiny, metodika

Abstrakt

Tato metodika byla vypracována ve spolupráci s učiteli a školními metodiky prevence ze základních a středních škol v Brně a blízkém okolí. Pokusili jsme se bez přílišných zásahů seřadit a utřídit množství jejich námětů a zkušeností tak, aby se mohly stát dobrým pomocníkem i inspirací při práci s dětmi. Předkládáme Vám tak materiál, který je stejně různorodý jako množství jeho tvůrců.

Vznik této publikace byl finančně podpořen projektem Tvorba systému modulárního vzdělávání v oblasti prevence sociálně patologických jevů pro pedagogické a poradenské pracovníky škol a školských zařízení na celostátní úrovni CZ.1.07/1.3.00/08.0205 ESF OP VK.

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.


Nahoru
*/ ?> Metodika vedení třídnických hodin Ilustrační foto

  • Sdílet článek
  • Sdílet