1. lékařská fakultaUniverzita KarlovaVšeobecná fakultní nemocnice v Praze
27.03.2019

Metodika vedení třídnických hodin

Citace

Skácelová, L. (2012). Metodika vedení třídnických hodin. Praha: Univerzita Karlova v Praze & Togga.

Klíčová slova

primární prevence, třídnické hodiny, metodika

Abstrakt

Tato metodika byla vypracována ve spolupráci s učiteli a školními metodiky prevence ze základních a středních škol v Brně a blízkém okolí. Pokusili jsme se bez přílišných zásahů seřadit a utřídit množství jejich námětů a zkušeností tak, aby se mohly stát dobrým pomocníkem i inspirací při práci s dětmi. Předkládáme Vám tak materiál, který je stejně různorodý jako množství jeho tvůrců.

Vznik této publikace byl finančně podpořen projektem Tvorba systému modulárního vzdělávání v oblasti prevence sociálně patologických jevů pro pedagogické a poradenské pracovníky škol a školských zařízení na celostátní úrovni CZ.1.07/1.3.00/08.0205 ESF OP VK.

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

366

 


KE STAŽENÍ:

Metodika vedení třídnických hodin



 

počet zobrazení: 657 poslední aktualizace: 27.03.2019
Hodnocení: Kliknutím na tento odkaz upozorníte autora, že jeho článek už zřejmě není aktuální.