Dotazník je určen k hodnocení vzdělávacího kurzu za pomoci udělení známky 1-5 s možností vyjádření se u některých otázek.
Dotazník je určen k hodnocení vzdělávacího kurzu prostřednictvím 3 až 5položkových hodnotících škál, dichotomických otázek i otevřených otázek.
Dotazník je určen k hodnocení vzdělávacího kurzu prostřednictvím uzavřených otázek – 3položková škála, dichotomické otázky (ano/ne), otevřené otázky.
Dotazník je určen k hodnocení vzdělávacího kurzu za pomoci kvantitativních (hodnotící škála od 1 do 5) i kvalitativních ukazatelů (otevřených otázek).
Dotazník je určen k hodnocení vzdělávacího kurzu za pomoci udělení známek, ale především formou otevřených otázek.
Dotazník je určen k hodnocení vzdělávacího kurzu za pomoci výběru z možností odpovědi a jedné otevřené a polootevřené otázky.
Dotazník je určen pro průběžnou evaluaci podávanou účastníky Specializačního studia pro školní metodiky prevence. Dotazník mapuje spokojenost s materiálně-technickým zabezpečením kurzu, dále se zabývá osobou lektora, reflektuje celkový dojem ze setkání a užitečnost nabytých informací a dovedností, stejně jako možnost bližšího poznání sebe sama.
Dotazník je určen pro frekventanty Specializačního studia pro školní metodiky prevence. Jde o evaluační dotazník, který slouží k vyhodnocení efektivity celého vzdělávacího cyklu.
Dotazník je zaměřen na hodnocení kurzu lektorem. Postihuje oblast materiálně-technického zázemí včetně učebních pomůcek, chování a projevů účastníků kurzu (aktivita/pasivita, spolupráce) a dále splnění stanovených cílů výuky.
Dotazník je určen k hodnocení vzdělávacího kurzu za pomoci „známkování“, otevřených i polouzavřených i otevřených otázek.
Stejně tak jako provádění evaluace preventivních aktivit realizovaných pro děti a dospívající, je důležité umět vyhodnotit vzdělávací aktivitu, v níž se frekventanti školí pro konkrétní preventivní intervence, programy a metodiky. Zpětné vazby od frekventantů mohou poskytnout cenné impulsy pro rekonstrukci a inovaci těchto kurzů. Provádění pravidelné evaluace je významné nejen pro udržení vysoké úrovně vzdělávacích aktivit, ale také vzhledem k reflektování praktických potřeb účastníků a pro zapojování vhodných lektorů.