1. lékařská fakultaUniverzita KarlovaVšeobecná fakultní nemocnice v Praze
15.02.2019

Analýza komunikace s klienty v Nízkoprahovém středisku Drop In o. p. s. s využitím konceptů transakční analýzy

Citace

Titman Staňková, N. (2012). Analýza komunikace s klienty v Nízkoprahovém středisku Drop In o. p. s. s využitím konceptů transakční analýzy. Praha: Univerzita Karlova v Praze, 1. LF UK a VFN, Klinika adiktologie.

Klíčová slova

transakční analýza, Nízkoprahové středisko Drop In, analýza komunikace, poradenství, harm reduction

Abstrakt

Pomocí metod a konceptů Transakční analýzy byly zanalyzovány typické vzorce komunikace mezi pracovníky a různými typy klientů v Nízkoprahovém středisku Drop in o. p. s. Na základě analýzy byly vyvozeny doporučení pro efektivnější komunikaci mezi pracovníky a klienty, s důrazem na využívání komunikace na úrovni Dospělý–Dospělý. Teoretická část práce přináší základní informace o transakční analýze. Práce bude začleněna do interních dokumentů Nízkoprahového střediska Drop In o. p. s. formou přílohy Operačního manuálu.


počet zobrazení: 584 poslední aktualizace: 15.02.2019
Hodnocení: Kliknutím na tento odkaz upozorníte autora, že jeho článek už zřejmě není aktuální.